Thursday, July 7, 2011

Βγήκε η Πετρούλα από το νοσοκομείο



Εξιτήριο από το νοσοκομείο πήρε την Τετάρτη η Πετρούλα Κωστίδου, μετά από το ατύχημα που είχε με τζετ σκι σε παραλία της Βουλιαγμένης πριν από έντεκα ημέρες.

Η γνωστή παρουσιάστρια-μοντέλο, χαμογελαστή και ευδιάθετη, περιέγραψε λίγο πριν πάρει τον δρόμο για το σπίτι της, την περιπέτειά της, λέγοντας: «Διασκέδαζα με την παρέα μου στα ανοιχτά της Βουλιαγμένης, μέχρι που έπεσα από το τζετ σκι και χτύπησα στην κάτω κοιλιακή μου χώρα. Αυτό μου δημιούργησε κάποια εσωτερικά αιματώματα κι έτσι πέρασα λίγο δύσκολα αυτές τις μέρες».

Παρά τις δύσκολες στιγμές που πέρασε, η Πετρούλα Κωστίδου αντιμετώπισε την κατάσταση με χιούμορ. «Ήθελα να γιορτάσω τη γιορτή μου, να βγω με την παρέα μου. Να ανοίξουμε σαμπάνιες και να φάμε φράουλες με σαντιγί. Αλλά εγώ το γιόρτασα με αντιεμετικά και αντιβιώσεις. Αυτό είναι black χιούμορ, αλλά τι να κάνω; Το έχω κι αυτό καμιά φορά!» δήλωσε και λίγο αργότερα συμπλήρωσε: «Δεν μασάμε σε καμία περίπτωση. Η αλήθεια είναι ότι κάποια βράδια πέρασαν πάρα πολύ δύσκολα, αλλά, όταν έβγαινα βόλτα στους διαδρόμους και έβλεπα τους ανθρώπους να έχουν πραγματικά προβλήματα, έλεγα “έλα ρε Πετρούλα… μια αιμορραγίτσα θα σε λυγίσει και θα σε σπάσει;” Ποτέ!».

Από το πλευρό της όλες τις ημέρες της νοσηλείας της δεν έλειψαν η μητέρα της, οι φίλοι της, αλλά και οι θεράποντες ιατροί της. Οι γιατροί που την παρακολουθούσαν δήλωσαν πως, με τον χαρακτήρα και την υπομονή που έδειξε η Πετρούλα, τους βοήθησε πολύ στο να γίνει σύντομα καλά.

Παρά το γεγονός ότι η Πετρούλα βγήκε χθες από το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών, θα συνεχίσει τη θεραπεία της στο σπίτι, για να αποκατασταθεί πλήρως η υγεία της σε σύντομο χρονικό διάστημα. Όσο για το αν θα έκανε ξανά τζετ σκι μετά από όλα αυτά; Ιδού η απάντησή της: «Όποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται, φίλοι μου!».

Πηγή: zougla.gr

Related posts:
· iPad joystick
· Samsung Google Nexus S
· Υπουργείο Εργασίας: Δεν μειώνονται οι συντάξεις του ΟΓΑ
· Εκπτώσεις στις 15 Ιουλίου!
· Μπάσκετ: Δε θα συμμετέχει στο Eurocup η Καβάλα
· Travel Backpacks - Finding the Right One for You
· Μώραλης: Αν έρθει σοβαρή πρόταση για Τοροσίδη τη συζητάμε
· Σε θετική τροχιά η Ελλάδα κατά τον υπ. Εξωτερικών Σ. Λαμπρινίδη
· 42% μείωση των πωλήσεων αυτοκινήτων
· Σε εξέλιξη πυρκαγιά στη Ζάκυνθο

No comments:

Post a Comment