Οι Βρετανοί προτιμούν να στέλνουν γραπτά μηνύματα στους φίλους τους ή να κρατούν επαφή μέσω Facebook παρά να μιλούν στο τηλέφωνο, σύμφωνα με την ρυθμιστική αρχή τηλεπικοινωνιών της Βρετανίας.
Ο μέσος καταναλωτής σήμερα στέλνει 50 γραπτά μηνύματα την εβδομάδα, αριθμός που διπλασιάστηκε μέσα σε τέσσερα χρόνια, με περισσότερα από 150 δισεκατομμύρια γραπτά μηνύματα να εστάλησαν το 2011, τονίζει η Ofcom στην ετήσια Έκθεση για τις Επικοινωνίες της Αγοράς.
Επιπλέον οι ερωτηθέντες πέρασαν σχεδόν μιάμιση ώρα την εβδομάδα αξιοποιώντας email, ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως Facebook και Twitter ή αξιοποιώντας το κινητό τους για πρόσβαση στο Internet, ενώ έγιναν λιγότερες κλήσεις τόσο σε σταθερά όσο και σε κινητά τηλέφωνα.
Περίπου το 96% της ηλικιακής ομάδας 16-24 χρησιμοποιούν μια εφαρμογή για την αποστολή μηνύματος για να βρίσκονται σε επαφή καθημερινά με τους φίλους και την οικογένειά τους, διαπίστωσε η έρευνα, με το 90% εξ αυτών να στέλνει μηνύματα και το 73% να χρησιμοποιεί τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
Η αλλαγή στις συνήθειες των χρηστών συμβαδίζει με την αύξηση του αριθμού των smartphones, γεγονός που κάνει ευκολότερη την πρόσβαση στο Ιντερνετ. Σχεδόν τέσσερις στους δέκα ενήλικες (39%) ήταν κάτοχοι smartphone, ποσοστό μεγαλύτερο κατά 12 ποσοστιαίες μονάδες από το 2010, δήλωσε η Ofcom.
pathfinder.gr
Related posts:
· Garmin Fenix
- Microsoft Surface
Εναλλακτικές θεραπείες
- Wordpress hosting
- Samsung Galaxy S III user manual
- Hydrogen Generators
- Ηλεκτρολογία
- Web Hosting
- Firefox 11
- iPad 3
iQTalk
- Xperia P
-BMI Calculator
- Calories
HTC Desire S user manual Greek - Εγχειρίδιο χρήσης στα Ελληνικά
Άθληση εναντίον του άγχους
[Part 32] Let's Play Minecraft - Home Sweet Home!
Καθαρισμός Προσώπου/Σώματος
Wisdom tends to grow in proportion to one's awareness of one's ignorance. â Anthony de Mello
Apple iPhone 4
Mazda 3 MPS· Info on this site
· Also click here for more
· Video: Αντίστροφη μέτρηση για την έλευση της Τρόικας
· Find more info on this page
· «H Ελλάδα πρέπει και θα παραμείνει μέλος του ευρώ»
No comments:
Post a Comment